بسم الله الرحمن الرحیم وعدالله الصابرین المخرج ممایکرهون والرزق من حیث لا یحتسبون جعلنا الله ایاکم من الذین لا خوف علیهم ولا هم یحزنونزندگی یک اتاق با دو
پنجره نیست ،زندگی هزاران پنجره دارد …یادم هست روزی …از پنجره ناامیدی به زندگی نگاه کردم ،احساس کردم می خواهم گریه کنم …و روزی از پنجره امید به زندگی نگاه کردم ،احساس کردم میخواهم دنیا را تغییر دهم !عمر کوتاه است …فرصت نگاه کردن ،از تمامی پنجره های زندگی را ندارم ،تصمیم گرفته ام فقط از یک پنجره ،به زندگی نگاه کنم …و آن هم پنجره امید … !راهیل هدایت "محبّت میراث بی پایان زندگی"...
ما را در سایت "محبّت میراث بی پایان زندگی" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:13